zaterdag 12 december 2015

ADD en LTO3 ervaring

Dit stuk is niet bedoeld om deze supplementen te promoten en ook niet bedoeld om ADHD/ADD medicijnen af te kraken. Maar  ik wil graag mijn ervaring en enthousiasme delen over de LTO 3.

Sinds ik bij mijn therapeut loop probeert ze mij ritalin voor te schrijven en tja ik ben een absoluut geen voorstander van chemische middelen. 

2 keer is Lto3 op mijn pad gekomen en ik besloot deze supplementen te gaan proberen ook al mocht mijn psych er geen recept voor uitschrijven. (psychische instellingen mogen geen alternatieve uitschrijven)

De eerste dag dat ik ze in nam voor het ontbijt voelde ik direct na 30 minuten effect ik kan het beschrijven als een energie boost. Ik was nog steeds een beetje sceptisch want wilde graag dat dit middel zou werken.

Maar de rest van de dag wist ik wat ik moest doen ik kon mijn taken afmaken zonder tussen door aan andere dingen te denken zonder onderbrekingen. Binnen 2 uurtjes was mijn huisje netje opgeruimd en schoon. Echt heerlijk. Ik stond er van te kijken hoeveel ik af kon maken en dat terwijl ik normaal mezelf van een stoel moest slepen om 3 taken te doen met tussen-pauzes.

Nu 2 weken later nog steeds dit effect en ook zelfs na de 'uitwerking'voel ik dat ik aan het veranderen ben op een goede manier ik ga niet terug naar de slordige oude ik maar heb nog steeds overzicht in wat er gebeuren moet. Ik ben overtuigd dat dit was wat ik nodig had.

Ik denk dat deze supplementen een goede aanvulling zijn voor mensen waarbij het hoofd overloopt. (teveel prikkels bij ADD/ADHD, Autisme, Angst enz.)

Mijn ervaring is goed eindelijk van de moeheid af eindelijk weer gemotiveerd, vrolijker en dat zonder bijwerkingen. Ik word er zelfs bewuster van hoeveel ik moet eten en wanneer ik vol zit.

Ik hoop dat in de toekomst meer Psychologen hier onderzoek naar willen doen want de stoffen zijn puur natuurlijk en zoveel beter voor het lichaam. 


En hey, ik heb dit blog zonder onderbreking van wat dan ook aan 1 stuk door geschreven ;)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten