zaterdag 11 mei 2013

Ik waggel nog rond


38 weken toch gehaald ondanks dat ik al 3 weken aan het sukkelen ben met pijnlijke oefen,voor valse, knuffelweeën hoe je ze ook noemen kan.

76 kg in totaal 14 kg aangekomen


Zwangerschapskleding koop ik niet meer zoals ik al zei maar ben langzaam aan het uitkijken naar kleren die ik over een tijdje wel weer aan zou kunnen...
Nu ben ik op zoek naar een super leuke zomerjurk die ik zowel normaal aankan als op mijn trouwdag 19 augustus (geen idee of ik dat al gezegd had?)

Mijn striemen/navel jeukt!!!! Iemand een tip om het te verminderen? Ik smeer me rot maar het houd geen jeuk tegen. Mijn navel staat nu echt helemaal strak.
Dromen doe ik nu veel maar echt goed slapen... mijn krampen breken me op.

Een moment van vorige week was dat de 2ling 1 jaar zijn geworden, en ik het heel lief vond dat er 2 mensen waren (in m'n persoonlijke leven)die er werkelijk aan dachten. Dank aan de mensen op het internet die wat van zich lieten horen, dat doet me goed :)


Geen nieuwe symptomen deze week is het harde pijnlijke buiken, jeukende buik en borsten die zich klaar maken voor de voeding.



Voor de mensen die het niet wisten heb ik vorige week 6e weer tevergeefs in het ZH gelegen, het waren zeker serieuze weeën maar niet sterk genoeg voor verdere ontsluiting, gister ook flink pijnlijk gehad, maar ik weiger om nog een keer naar het ZH te gaan heb er nu 3 keer gelegen en 3 controles gehad.
Mijn vk zag hoe moe ik was en heeft gezegd dat we aankomende woensdag de gynaecoloog om een inleiding moesten vragen, duim voor ons want die vrouw is een strenge. Dus hopelijk kunnen we ons kleintje eind volgende week in de armen sluiten.



3 opmerkingen:

  1. Goed om iets van je te horen. Vaseline kan goed helpen bij jeuk. Mooie buik heb je, kan me goed voorstellen dat je het allemaal een beetje zat wordt. Ga duimen voor je dat er geen inleiding nodig is. Leuk 19 augustus de trouwdatum! Succes met alle voorbereidingen zowel de bevalling als de trouwdag!Moest vorige week een aantal keren denken aan jullie 2ling wist niet dat het al een jaar geleden is. Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal vandaag een beetje vaseline proberen. Ik hoop ook dat het nog spontaan zal komen, ik heb nu alleen iedere dag flinke weeën die niets ontsluiten net niet sterk genoeg, en dat begint vermoeiend te worden. Heb zin in het trouwfeest, het trouwen zelf gaan we heel klein doen met alleen het gezin en de 2 getuigen zodat we het feest wat groter kunnen doen :)
      Het jaar is snel gegaan en toch lijkt het soms wel gister..
      Liefs Famke

      Verwijderen
  2. Ik weet niet, op den duur helpt er niet zoveel meer voor de jeuk denk ik. Ik deed er mentolpoeder op.

    BeantwoordenVerwijderen