vrijdag 26 april 2013

Heen en weer naar het Ziekenhuis


Sorry al een tijdje niets laten horen ik hobbel tussen thuis en het ziekenhuis met regelmatige zwakke weeën die voor ontsluiting zorgen en volgens de ene arts al snel mij kan laten bevallen en de andere arts zegt dat het valse weeën zijn. 
Ondertussen zit ik weer thuis met krampen heb ik het gevoel overreden te zijn door een stoomwals en verlies ik stukken prop. Ik heb verplichtte bedrust omdat de baby er anders iets te vroeg zou zijn. Ze doen er niets aan als ik beval is het maar zo en bevorderen mogen ze natuurlijk ook niet.
Baby doet het in ieder geval goed :)

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Nogmaals sorry ben nu wat minder aanwezig.

Liefs Famke


8 opmerkingen:

  1. Nou doe maar heel rustig aan en maak je vooral geen zorgen dat je minder op je blog bent. Sterkte met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Concentreer je alsjeblieft volledig op je baby! Bloggen komt vanzelf wel weer als je op je roze wolk zit. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverd ik denk aan je. Veel succes en doe het rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, geen buikdansen meer. Doe heel rustig aan hè ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee! hahaha ik kan nog niet eens zo bewegen een beetje meer beweging was leuk geweest na de 41 weken ik ben gewend late kindjes te krijgen.
      De artsen zeiden me dat de ontsluiting gekomen was doordat ik voor de 4e keer zwanger ben. Vanmorgen nog de vk gesproken die heeft me gezegd dat ik deze aankomende week alleen maar liggen of zitten mag. Heb geen dansjes gedaan haha XD
      Liefs Famke

      Verwijderen
  5. Kwam per toeval op je blog terecht.
    Afgelopen week je hele blog gelezen. Van begin tot vandaag.
    Hierdoor toch een leuk kijkje in je leven, wat is er al veel gebeurd sinds je blogt.
    Voor nu rustig aan, genieten van je baby, genieten van WZ, WD en WM.
    Heel veel sterkte gewenst want rustig doen is best m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry te vroeg geplaatst.
    Wat ik wilde schrijven is dat rustig aan doen moeilijk is als je van alles om je heen zien en nesteldrang hebt.

    Hartelijke groet, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe rustig aan bloggen komt vanzelf wel weer.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen