donderdag 7 maart 2013

Wonder momentjes

Hoi bloggers van blogland!

Ik ben er niet zo heel veel geweest afgelopen week, de reden is dat ik genoten heb van de zon (gister nog met ons gezin naar de kinderboerderij en speeltuin geweest en zoals altijd vergeet ik dan de camera.
En omdat ik moe begin te worden,mn huis oh wat erger ik me aan ons huis nu!
Uit alle macht probeer ik te vechten tegen speelgoed, kruimels,was en stof.  (lijkt de swiffer reclame wel)

Waar is mijn energie! Ik wil zo graag maar overal wordt ik moe van. ( ik lijk kabouter lui wel)

Het hoort erbij en ik mag niet klagen ik ben gezegend met deze moeheid en weet waarom ik het heb.

Ik heb wat wassen buiten gehad, mn tuin terug gesnoeid, de kids bezig gehouden, babykleertjes geshopt en dingen als vitamine K en newborn luiers ingeslagen. Ook voor het ziekenhuis een mooie pyjama gekocht, wil er wel leuk uitzien daar :D

En we hebben via MP een goedkope duo wagen op de kop getikt aangezien we die niet zo lang gaan gebruiken heb ik m dus niet nieuw (net 2ehandse auto's zo prijzig)

Nu moeten we nog achter een traphekje aan nu onze kleine meid meer op haar kamertje wilt gaan spelen is het echt wel nodig.

De kleine meid doet het goed op de PSZ ze huilde vanmorgen geen dikke tranen, het was meer even mopperen en ze zwaaide vrolijk voor het raam terwijl ze blij "mama,papa" riep.
En ik moet zeggen ik kan het merken je komt haar halen en je krijgt de dikste kusjes en knuffels, en ze begint meer te babbelen of zal ik zeggen dat ze de brabbelfase die ze als baby nooit heeft gehad nu eerst even keurig in haalt.

Wonderzoon vertelde van de week trots dat hij leesboeken mocht lezen op school uit groep 5 dus ben daar super trots op, wel gaf hij aan moeite te hebben met rekenen dus hoop dat hij wat werkjes mee naar huis krijgt zodat ik hem helpen kan.

Ik vergeet een hoop maar wonderman heeft dus een retroscooter gekocht waar hij een tijd voor heeft gespaard, al het geld dat hij destijds op rookten duwt ie in een spaarpot en nu hebben we daarvan een 2ehandse auto en nu dus ook een scooter, hij is als een kind zo blij, ik ben benieuwd wat zn volgende spaardoel zal zijn :)

En ik vergeet de intake die we gehad hebben voor de kraamweek deze hebben we even doorgenomen en dat ze die week ook aandacht hebben voor Liefde en Licht de 2ling.



4 opmerkingen:

  1. Mooi wagen en gelijk heb je dat je dit via MP doet.Geniet jij nu maar van je moeheid binnen kort is het weer voorbij dan is het voeden luiers verschonen nog meer was.....
    Leuk dat dochter nu beter kan aarden op de psz en zoonlief gaat goed! Mis er alleen eentje hoe gaat hij? Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met de man des huizes gaat het wel goed hij werkt veel en spaart voor zn passies van de week heeft hij een scootertje gekocht om benzine uit te sparen met het mooie weer (de stukken die te lang zijn voor de fiets maar met de auto eigenlijk te veel benzine kosten) ik juich het toe hij voelt zich weer jong, geniet ervan als een klein kind en ja in een dorp zonder supermarkt is het wel fijn.
      Samen hebben we wel spanning voor de bevalling omdat we beide nog terug denken aan de bevalling hiervoor het is nog best wel vers.
      Hij is nu extra behulpzaam helpt me met stofzuigen en vroeg me gister zelfs voor te doen hoe ik de haren van dochter deed zodat hij dat in de kraamweek over kon nemen :D Ook wil hij heel stoer het luier verschonen even op zich gaan nemen en wil een opfris cursus luier verschonen haha Maar ook met de man is hier alles ok ;)

      Liefs Famke

      Verwijderen
  2. Coole wagen. Zie je jezelf al lopen? Haha ... kabouter lui. Jou lichaam zegt gewoon: doe eens rustig aan jij. En denk aan het vrachtje dat je draagt!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lijkt me leuk :D vraag me af hoe het rijdt met 2 kindjes erin. Vergeleken met wat ik gewend ben voel ik me een smeerpoets maar gelukkig kan ik alles inhalen en heb ik na die kraamweek een verse start kraamhulp is fijn :)
      Ik doe zeker rustiger aan nu de voorweeën ook komen kijken.
      Liefs

      Verwijderen