donderdag 7 februari 2013

PSZ update



©F.W.  
PSZ update

Afgelopen dinsdag is onze dame voor het eerst op de PSZ geweest, direct trok ze daar het speelgoed uit de kasten :D
We kregen met de intake te horen dat het werd overgenomen door een andere organisatie en de 2 leidsters daar ontslagen werden, hoe het na de vakantie zal gaan wisten ze niet. Heel naar voor deze twee dames die ik direct al aardig vond en mij een goed en veilig gevoel gaven.. Heel belangrijk voor jou als ouder en natuurlijk ook voor je kind.
Dus nog maar 3 maanden voor er nieuwe gezichten komen..

Ik en manlief terug het zaaltje in om dochter te knuffelen en gedag te zeggen.. ze werd opgetild door 1 van de leidsters om ons uit te zwaaien ik kon aan haar gezichtje zien dat ze er geen snars van begreep waarom mama en papa "daaaag" riepen en weg liepen.

Toe ik thuis aankwam heb ik me gelijk gestort in het huishouden voor mijn afleiding. Wat aardig lukte want manlief was ook nog thuis.

11.45 kon ik haar weer ophalen, ze scheen toch even gehuild te hebben nadat we de hoek om waren.
 ( Klinkt hard maar ben blij dat we dat niet gezien hebben, anders had ik ze weer mee genomen haha)
Ze heeft er lekker gespeeld en rondgelopen, er zijn wel een aantal dingen die ze daar zal moeten leren deze dame laat zich niet graag aan tafel zetten en loopt liever uren lang in rondjes dus bij het fruit wilde ze niet zitten en heeft ze zich laten horen. Ik ben bereid me daar een beetje op aan te passen aangezien ik hier af en toe ook tureluurs wordt van het heen en weer gewandel. Dus bij het eten moet ze zitten ook hier. Ze heeft nog al eens de neiging om aan het wandelende buffet mee te doen haha :D Ze zit nog geen seconde stil.

Nadat ze in de wagen zat begon ze te huilen een ik ben uitgeput huiltje, tja had ook niet anders verwacht er komt zo veel op je af.

En daarom besloot ik haar vandaag thuis te houden, omdat ze vandaag vanplan waren met de peuters naar een bejaarden tehuis te gaan om carnaval te vieren.
Dat leek ons even iets te veel. Nu heeft ze ook nog eens 1 week vakantie, Na de vakantie heeft ze iets rustiger de tijd om echt te wennen aan de de peuterspeelzaal.

Het BSZ* kan voorlopig nog wel even wachten haha XD



* Bejaarden-Speel-Zaal

5 opmerkingen:

  1. BSZ...hoe grappig! Voordat het zover is zal ze het wel naar haar zin hebben op de PSZ!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat de BSZ nog maar even 80 jaar wachten XD

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd wonder dochter met je eerste ochtend op de PSZ!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie hebben het allerbei overleefd! Super. je naar de bejaarden was missch teveel geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag kan ze verkleed mee haar broer halen :)

      Verwijderen