maandag 31 december 2012

Onze terugblik op 2012



Vandaag de laatste dag van 2012, een jaar van regen en zonneschijn.
Een jaar van vallen en opstaan.
Het jaar dat we onze tweeling naar de sterren lieten gaan.
Het is een moeilijke periode geweest en nu nog wel eens zijn er momenten waarbij we het moeilijk hebben omdat ze er niet bij kunnen zijn.

En toch geloof het of niet kan ik zeggen dat ik voor veel dingen dankbaar ben dit jaar.
Door dit verlies besef ik me nog meer hoe kostbaar het leven is, hoe sterk een mens kan zijn, hoe we kunnen genieten van dag op dag. Hoe dankbaar we mogen zijn voor wat we hebben en dan heb ik het niet alleen over ons gezin.




2012 heeft me een boel geleerd, 2012 heeft velen ogen geopend en vele spiegels voorgehouden.
Ik ben klaar voor 2013 en ben nieuwsgierig wat deze ons zal brengen. 

Ik ben jullie dankbaar voor alle mooie blogs die ik heb mogen lezen!!
Ik wens jullie een gelukkig, gezond en gezegend 2013!!

Heel veel liefs
 Famke


Carnaval

Gaiapark

Pasen
Onze Liefde&Licht

Onze tuin

Jezus in ons dorp


Ben fan van Tara

Wonderdochter leren praten

Onze idiote kat :3

Gehaakte pannelap

Onze herfst vakantie


Gespaard en in elkaar gezet 

Gahaakte winterset
En de nieuwe zwangerschap van ons 5e wondertje







2 opmerkingen:

  1. Een heel kostbaar blogje! Met mooi foto's, die ik bijna allemaal voorbij zag komen. Ik wil je volgend jaar ook weer volgen en hoop zo dat het een blij jaar wordt voor jullie!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog Famke en idd door de nare ervaringen op ons pad leren we zoveel moois. Ik wens jou en je gezin een stralend 21013!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen