zondag 16 december 2012

Haar in laagjes binnen 5 minuten


Ik heb het al eens eerder over gehad dat ik het eens wilde uitproberen maar ik kon nog geen goede staart maken, van morgen wel en het is goed gelukt!

Nog een beetje nat van de douche



Hier een tutorial hoe je het zelf ook kan doen,
doe het alleen als je er lef genoeg voor hebt!!
Zoals het meisje al zei niet boos zijn als het niet net zo lukt, 
al denk ik niet dat je veel fout zou kunnen doen :D

Ik heb het met 2 elastieken gedaan 1 staart boven op het hoofd (kruin)
1 elastiek op de hoogte tot waar je wilt knippen in mijn geval tot 3 cm van de punt af en dan onder het elastiekje knippen.

Erg handig als je geen zin hebt om naar de kapper te gaan :D
Ps: de echte kapper is natuurlijk profesioneler maar er zijn kappers die het zo deden en er 20 euro voor vroegen...

3 opmerkingen:

  1. Wat een lef! Ik durf dat echt niet. Sterker nog, mijn nichtje komt morgen mijn haren knippen ;)

    Maar super dat je het durft! En is het goed gelukt?

    Liefs,
    Mama Krieltje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zie de foto hierboven ;)

      Ik wilde het echt eens proberen( haar was er nog te kort voor), altijd handig als je familie of vrienden hebt die het voor je kunnen doen.

      Ik moest nodig naar de kapper en wilde niet tot januari wachten, misschien niet professioneel maar het werkt en bespaart een hoop. (laatste keer was ik 60 kwijt voor hetzelfde kapsel :S )

      Liefs

      Verwijderen
  2. Wat goed zeg dat je dit zelf hebt gedaan en idd wat een lef! ziet er heel mooi uit! Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen