donderdag 15 november 2012

En de genomineerde zijn...! Liebster Blog Award


Wauw ik kom thuis en wat zag ik?
Dat ik genomineerd was voor de Liebster Blog Award
Alsnog Dankjewel Jedidja voel me vereerd!





Dit zijn de regels:


1. Vertel 11 dingen over jezelf


2. Beantwoord de 11 vragen, die aan je gesteld worden


3. Maak 11 nieuwe vragen.


4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award

5. Laat het hen weten
6. Bedank de persoon, van wij jij de nominatie kreeg. 





11 dingen over mij

Ben 26 jaar, ben mama van 2, ben gek op engelen,elfjes en vampiers , hou van haken, ben vegetarisch, borderline,thuisblijfmoeder, tekenen,verloofd,mama van 2 engeltjes,hou van het leven.

De vragen van Jedidja aan mij:
1.   Wat is voor jou het leukste moment van de dag?
Samen met mijn gezin om 18 uur lachen om home video’s zooo gezellig! J
2.   Als je hond wilde, welke zou je kiezen?
Sint Bernard
3.   Favoriete kleur?
Blauw (ik vind hiernaast de kleuren paars en wit ook super)
4.   Hoe lang blog je al en hoe kwam je ertoe om het te doen?
Ik blog al vanaf mijn 2e zwangerschap om deze te delen maar het echte bloggen kwam pas na de geboorte van mijn dochtertje ik wilde graag mijn veelzijdige kanten delen en laten zien hoe het leven an een thuisblijf moeder is.
5.   Wat is je mooiste jeugdherinnering?
Die is lastig..ehm samen knutselen met mijn moeder en zusje want dat waren de fijnste momenten thuis..
6.   Waar zou je heen willen als geld geen rol speelde?
Het universum verkennen
7.   Aan welke historische persoon zou je iets willen vragen?
Einstein :D
8.   Iets leuks, dat bijna niemand van je weet?
Ik ben weer zwanger..  J
9.   Bakje ijs of warme snack?
Doe mij maar een bak ijs :P
10. Waar zou je graag een blog over lezen?
Over alles wat ik leuk vind
11. Hoe ziet je favoriete stoel eruit?
Als een hand, grote vingers in de rug, leunen op de duim en zitten op de palm, hij zit heerlijk!


Mijn genomineerde zijn:




Mijn vragen aan jullie de genomineerde:
1. Als je iets mocht wensen wat zou je dan wensen?

2. Je favoriete boek en waarom?

3. Tegen wie kijk je het meeste op?

4. Het meest rottigste huishoudelijke klusje?

5. Dagje shoppen of een dagje in de natuur?

6. Als je jezelf  in het verleden advies zou kunnen geven wat zou je advies dan aan jezelf zijn?

7. Wat vind je mooi aan jezelf?

8. Je sterrenbeeld is?
9. Hoeveel blogs schrijf je gemiddeld per maand?

10. Je grootste blunder?

11. Wat dacht je toen je genomineerd werd?

9 opmerkingen:

  1. Antwoord vraag 7 is geweldig ( lijken we op elkaar zeg)
    Is antwoord op mijn vraag 8 echt waar????

    Knuffeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja 12 weken en 4 dagen vandaag een goede echo gehad en 1 minuut geleden nog een schopje dus we zijn gezegend met dit wondertje ;)

      Verwijderen
  2. Heel erg gefeliciteerd. Dit moet heel bijzonder voor jullie zijn. Een goede echo, wat fijn. Ik zit hier echt met kippenvel ... Na al het verdriet bij jullie nu iets fijns!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, heb ook het gevoel dat het nu goed zal gaan na de echo de baby zag er zo mooi en bewegelijk uit :)

      Verwijderen
  3. Dank voor je waardering!
    Hartelijke groet, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjwel voor de award! Ik ben nu bezig met mijn blogje.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!! Dank je wel voor de award! En van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He he, heb eindelijk eens tijd gehad om jouw vragen te beantwoorden. Ben benieuwd wat je van mijn antwoorden vindt. Zie mijn blog. Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen