zondag 18 november 2012

Bekentenis van een huisvrouw

Sinds de vakantie en daarna staat mijn energie op een heel laag pitje.
Ik moet bekennen dat de was echt de grootste uitdaging is , ik kom er niet meer doorheen ik ben de draad helemaal kwijt.
Hoeveel wast een huisvrouw per dag voor een gezin van 4 en straks 5?

Hoe ziet jou was routine eruit?
En ik moet me schamen ik strijk nog niet eens 's dus ik begrijp niet dat het maar niet lukt om aan het einde van de dag door m'n berg heen te zijn.
Ik was nu 2 keer per dag. Meer gaat eigenlijk niet want het niet de luxe van de droger.. ik hang alles.

Ik heb wel 2 of 3 van deze stapels..*zucht*

9 opmerkingen:

  1. Ik herken het. Hier stapelt het zich ook op. Afgelopen week 7-8 wasmachines vol gehad. En strijken doe ik ook niet aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben dus niet de enige die niet strijkt ik zal er binnen kort wel aan moeten geloven want manlief wilt soms een blouse dragen ..

      Verwijderen
    2. Ik hoef ze gelukkig niet te strijken van manlief :) Hij strijkt ze zelf wanneer hij ze nodig heeft.

      Verwijderen
  2. Ik herken het!
    Met die beperkte ruimte om te drogen hier in huis (lees 1 deur met daaraan 2 rekken), een ijdele man die zich het liefst 3 keer omkleed en een kleine man moet ik eigenlijk dagelijks wassen. Wat ik niet doe, omdat ik nog steeds mijn wassen wil beperken tot het weekend (dal-tarief).
    En als het dan zaterdag is en de wasmanden overlopen, raak ik zo enorm gedemotiveerd dat ik uiteindelijk alles weer uitstel tot maandag. *lol*

    Strijken begin ik niet aan!
    En hoewel ik mijn valkuil ken, trap ik er iedere week weer in...
    *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit met de was van R. die soms per ongelijk nog naast de pot piest over z'n broek, bij mij ligt het meer aan de dagen die we eruit gaan en de was die blijft liggen en daarbij raak ik ook niet erg gemotiveerd van het zien van zo'n berg..

      Verwijderen
  3. Hai ,

    Ze hebben weer wat nieuws bedacht om ons onder de aandacht te krijgen onder elkaar. Dat heete de LIEBSTER AWARD!!

    Hilarisch maar goed, ik doe mee. Jij ook?

    Heb je bij deze genomineerd!

    Check http://prinsesnonsense.blogspot.nl/2012/11/liebster-blog-award.html dan snap je wat ik bedoel! Doe je mee?

    Liefs Prinses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar hoor. je bent echt niet alleen :-)
    Ik was drie wassen per dag! En stop alles in de droger.
    Bijna alles.

    Vandaag had mijn zoontje in bed geplast. Dat doet hij echt nooit meer, dus was ik er verrast. ( waarschijnlijk te vast geslapen door melatonine). Dan heb je gelijk zo'n berg!

    Succes deze week: met de was en met ALLES!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Melatonine slaap je idd wel vast op als je die extra neemt :)
      Droger heb ik niet maar nu is was 4 bijna klaar en zodra man en zoon terug komt van het zwemmen gaat mn 5e lading erin.
      Ik wil morgen maximaal 2 wassen draaien dus vandaag is het even was dag anders kom ik er niet door heen de verwarmingen en alle rekken hangen vol :D
      Jij ook suc6!

      Verwijderen