vrijdag 19 oktober 2012

Onze herfst vakantie

Aan het begin van de vakantie kreeg ik een nieuwe camera omdat ik de vorige uit mn handen had laten vallen.
De camera bevalt me niet erg want hij is niet zo heel scherp.

In het begin zijn we naar het elfen meer geweest en we hadden totaal geen idee waar we terecht zouden komen. Ik moest dus wel lachen toen ik de caravan zag staan het deed me een beetje denken aan Bassie en Adriaan.


Wat wel heerlijk was, was de natuur erom heen.




We kwamen er binnen en koud! Gelukkig hadden we dikke dekens extra bij voor de nacht en durfde we in de 2e nacht de gas kachel aan te houden (ja eng ik weet het maar het vroor binnen)
Deze camping was niet zo heel veel te doen, misschien juist meer in de zomer.
We zijn zaterdag naar de huifkar hoeve geweest waar een grote speeltuin naast ligt en waar je heerlijk pannenkoeken kan eten.
En zondag zijn we een stuk langs de meinweg het bos in gewandeld wat wel prachtig mooi is nu.







Die avond leek het wel of de lucht in brand stond zo mooi!



Maandag was het snel alles inpakken, thuis de vuile was droppen wat schoon goed pakken, kat eten geven en naar Camping het Parelstrand in BelgiĆ« 

Hier heb ik helaas geen foto's van want de batterijen waren leeg en op.
Deze camping was heel wat luxer kwa sta-caravan  deze werd wel warmer en het camping bedje kon op de ouder slpkamer wat wel wat rustiger was voor Wonder dochter, en natuurlijk voor ons ook :)
Alles gezelliger voor de jeugd er werd veel georganiseerd van halloween t/m knutsel uurtjes t/m bingo enz enz.
Een groot springkussen en je kan er heerlijk wandelen en huisjes kijken van andere camping bewoners (en dat waren mooie! * droom..)

Deze laatste camping zou ik graag nog een keer bezoeken voor een zomer vakantie.

Nu ben ik thuis en er wachten na 2 trommels nog zeker 3 volle trommels op me dus ik ga verder.
Uitpakken is altijd het vervelendste klusje maar gelukkig we hoeven niet veel meer :D

Hoe was jou vakantie wat heb je gedaan?

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er heerlijk uit! Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's!
    Ik ben blij dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Daar was je echt aan toe. Hoe gaat het verder met jou???

    Ik heb je gemist!

    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er gezellig uit! Ben blij dat je het leuk hebt gehad ik sluit mij bij Mam Krieltje aan. Hoe gaat het met je?
    Ik maakte mij ook al zorgen.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen