dinsdag 18 september 2012

My baby can read

Mijn kleine meid is voor een kind dat nog maar weinig zegt een wijs dametje als ik haar vraag waar is de bal komt ze ook werkelijk met de bal terug, maar werkelijk bal zeggen  doet ze niet terwijl ik alles benoem wat ik laat zien. En weer(ik zou geleerd moeten hebben van mn eerste) heb ik het idee dat alle kinderen van 20 maanden al lang kunnen praten en zij niet. ze heeft maar een paar keer mama gezegd en toen ze het kon stopte ze er weer mee zelfde bij papa alleen de woorden die ze super  leuk vind blijven hangen zoals miauw (niet poes maar miauw) en woef en koe alles is koe. Met lopen ging ook zo 2 stapjes en toen hield ze 4 maanden pauze :)

Daarnet zei ze ineens weer papa.
Ik ben ff gaan zoeken naar plaatjes om haar wat te stimuleren met praten en al snel kwam ik uit bij my baby can read. Wat zij kunnen kan ik ook dus heb alvast een begin gemaakt van mijn eigen plaatjes.
En ze herhaalde zeker een paar woorden of ze wees haar oog aan of keek naar haar handje.
Woord kaartjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi, Ik zou me niet zo druk maken over het feit dat jullie dochter nog niet wil praten. Doen sommige hooggevoelige kinderen dus echt niet gek hoor.Goed dat je zelf de plaatjes hebt gemaakt, leuk woordspel. Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi
      Dat zou het ook kunnen zijn en het valt me op dat beide kids dit hebben het is altijd hollen of stilstaan geweest bij ze maar wel in hun eigen tijd. Je hebt gelijk moet me ook niet druk maken want begrijpen doet ze me zeker :)

      Verwijderen