maandag 20 augustus 2012

Vrouwenmantel thee



 Een product die ik gebruik om regelmaat in menstruatie te krijgen.

Ik hoor dat veel vrouwen naar de dokter hollen om hormonen te krijgen om deze opgang te brengen of het teveel vloeien te stoppen.
(ik hou niet zo van die chemische middelen)

Dit kruid is voor beide gevallen geschikt het helpt je cyclus opgang als ze niet doorzet
Of als je te lang door vloeit kan het je vloeien stoppen.

Dit kruid wordt verder gebruikt voor na een bevalling of curettage om je baarmoeder op een natuurlijke wijze te helen en te reinigen.

Tegen menstruatie krampen en helpt vrouwen bij de overgang.

Zelfs goed voor de productie van je borstvoeding mocht ie niet goed op gang komen (info van Babybytes)

Ik heb een zak gekocht bij Tuinen
Ik drink 1-2 koppen per dag in de week dat ik menstrueren moet/ga.

Wat heb je nodig:
Een thee ei of zeefje
Kokend water
En gedroogde Vrouwenmantel thee






(LET OP! Gebruik het niet als je zwanger bent!)

Mocht je medicatie gebruiken overleg met een arts of je deze erbij mag gebruiken.

3 opmerkingen:

  1. Wat een goede tip! Dankjewel! Die ga ik zeker uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe lang duurt het voor je menstruatie doorkomt ?

    BeantwoordenVerwijderen