zondag 12 augustus 2012

Structuur in het huishouden

De scholen gaan weer beginnen en hoe lekker ik ook de vakantie heb gevonden en de rust die ik had om mn geest op een rijtje te zetten het is ook wel weer fijn dat mn zoon weer naar school kan voor hem maar ook voor mij.
Ik heb alle structuur omtrent mn huishouden laten vallen, ik deed de doorsnee dingen zoals wassen, wc poetsen,  stofzuigen enz. Alleen zo op de momenten wanneer ik er zin in had zo kon ik om 20 u nog stofzuigen ...
Maar nu de scholen weer beginnen is het makkelijker te poetsen op tijden als ze op school zitten. 
De kleine op bed en poetsen maar.

Vandaag maar de structuur weer een beetje op gaan pakken.


Zondag afvinklijst

Opruimen
Stofzuigen
Wc poetsen (evt licht moppen)
Afwassen
Vaat in de kast
Aanrecht + keukentafel afnemen
Afval naar buiten

Extra: 
Wasvouwen
Lunchtrommel maken
ontbijttafel dekken
Kleren voor morgen klaarleggen
Kindjes spelen

Was:
60 c was (beddengoed,handdoeken,sokken en ondergoed

Koken:
Rijst met groente en saus



Wat is jou vaste dagschema?

3 opmerkingen:

  1. Opstaan, koffie drinken, koe spelen, Oscar verzorgen,koe spelen, klimrek spelen, koe spelen, knuffelen, koe spelen, spelen, koe spelen, knuffelen, koe spelen, nog meer verzorgen, eten koken, eten, koffie drinken, koe spelen Oscar's klimrek spelen, koe spelen, knuffelen, koe spelen, slapen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen