zondag 12 augustus 2012

Huishoud maandag



Net mn zoon weer naar school gebracht voor de eerste keer naar groep 3 en het was spannend hoor nu niet gelijk naar binnen maar wachten tot de bel, netjes in de rij staan ... wat wordt ie toch al groot.. 

Op naar mijn afvinklijstje van vandaag


Maandag afvinklijst

Opruimen
Stofzuigen
Wc poetsen (evt licht moppen)
Afwassen
Vaat in de kast
Aanrecht + keukentafel afnemen
Afval naar buiten
Schooltas inpakken
Lunch tafel dekken
Ontbijttafeldekken einde dag

Extra:
Ouderslaapkamer stoffen
Ouderslaapkamer opruimen
Ouderslaapkamer stofzuigen
Ouderslaapkamer lakens bed verversen
Sop deur+klink
Met de kindjesspelen

Koken: ...

Wassen
Bonte was:



2 opmerkingen:

  1. Als ik jouw lijstje zo zie denk ik dat wanneer Menson straks werkt, ik ook maar met dit soort lijstjes ga maken.
    Momenteel werkt het gewoon niet, omdat we met zijn twee zijn en elkaar in de weg lopen.
    Maar wanneer ik er straks alleen voorsta is dat wel een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als S. thuis is dan beperk ik me to wc stofzuigen was en koken, is niet te doen anders ik kan niet poetsen als hij thuis is.. dus snap je helemaal =D

      Verwijderen