maandag 18 juni 2012

Rust, acceptatie, en genieten van kleine dingen

Het lijkt of alles weer een beetje tot rust komt (is dat een fase van het rouw proces?)
In mijn dromen ben ik nog boos op de mensen die mn verdireit onderschatten en maak ruzie met hen.
Overdags brand ik netjes mn kaarsje voor mn kindjes en doe mijn dingen, ik heb geleerd te genieten van de kleine dingen om me heen zelfs de vervelende klusjes doe ik met liefde, ik genoot al hoor maar het lijkt of ik nog meer let op de mooie dingen van het leven.

Mijn hart brak net even van een blog van iemand die al een hoop doet voor haar en haar gezin met liefde en nog vroeg ze zich af of ze er goed aan deed of ze haar kind vanaf de 18 maand luirloos liet rondlopen, of dat ze niet beter iets nuttigs kon doen ipv een een paar bladzijdes van haar boek te lezen tussendoor terwijl haar kind naast haar vredig zat te spelen, wat God van haar dacht of ze wel genoeg deed. Met een smeekbede naar God wat ze nog meer voor haar gezin kon doen.

Voor mij de bevestiging te gaan accepteren en te genieten wat ik hier om me heen heb, misschien ga ik te snel..ik vind dat ik er redelijk mee om kan gaan en de kindjes zijn nog geen eens thuis.

Morgen naar de psych maar ik voel dat ik hier wel uit ga komen zelf en daarmee mn manlief en kids ook wel weer omhoog trek.

Morgen de verjaardag van Wonderpapa en we gaan er zeker van genieten.
Zo ga even wat aan mn huis doen er zijn vandaag 3 wassen te draaien en dat terwijl ik iedere dag was...vaak 2 wassen waar komt het vandaan???

Verstopt

Gezellig

1 opmerking:

  1. Alvast gefeliciteerd voor morgen. En heel veel sterkte in de verwerking van alles! Het loopt zo door elkaar heen hè? Lieve knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen