zaterdag 9 juni 2012

Ons dagje uit


Het was super leuk voor de kinderen en heb er zelf ook wel van genoten.
Druk was het er overal waar ik keek zwangere vrouwen, kinderwagens,tweelingen en de gehandicapten… 

Ik zag gister een vader met zo’n klein babietje op zn schouder ik kan niet zeggen het kriebelt weer ik kan duidelijk nog zeggen het kriebelt nog steeds het verlangen weer met een baby op mijn arm te lopen, het verlangen mn dochtertje en zoontje een speelkameraadje te geven..
Al moet ik er nu niet aan denken met dit intense verdriet een baby bij me te hebben.

Zo twee weken na een curettage was het wel zwaar voor mn buik, heb de achtbanen gemeden maar wel in attracties gezeten als villa volta,droomvlucht en carnaval.
We hebben genoten en voor wie het nog niet gezien heeft het is de moeite waard om Aquanura te zien echt prachtig. 


1 opmerking: