vrijdag 15 juni 2012

Hercontrole gynaecoloog

Hij heeft ons groen licht gegeven weer te proberen als we er over een aantal maanden aan toe zijn…
Ik vind dit een eng maar toch een spannend idee want dit was ook het plan en het kriebelt nog steeds ik denk ook dat het niet zo lang zou duren maar eng is het wel.

Ook vroeg de Gyn. Of we de echo’s en foto’s misschien vrijgaven voor onderwijs college bladen voor dokters. We twijfelen hier erg aan want wil ze helpen want de kans dat een verloskundige een Siamese tweeling te zien krijgt is heeeel klein. En dat ze op die manier er 1 kunnen herkennen op een echo is dan beter.
 Maar aan de andere kant ik zie het niet zitten dat ook al is het anoniem mn kleintjes in medische bladen terecht komen hoe dan ook we hebben nog niets besloten dus kan er over denken.. ze zijn immers geen kermis attractie

Straks ga ik de meneer van het crematorium opbellen om hem een tweede urntje te laten bestellen.
Later plaats ik hier de foto van ze als ze eindelijk thuis zijn.
Tjee het lijkt een eeuwigheid. Iedere avond voel ik me zo verdrietig, ik mis ze vreselijk en zal altijd van ze houden. Met manlief kan ik er wel over praten maar soms wil hij even niet wat ik respecteer.

Zo ik ga weer verder heb nog een boel te doen.

Wauw ik zocht naar een plaatje voor bij dit blog onder de term licht aan het einde van een tunnel en mijn oog valt op deze alsof hij mij moet hebben het doet me wel heel goed;
                       

* Lieve Liefde & Licht jullie zijn en blijven altijd in ons hart, Kus Mama,Papa ,je grote Broer en Zus



   http://2gezichtjes.blogspot.nl/

1 opmerking:

  1. Niet voor niets vind je deze tekst, misschien wel een aanreiking van Liefde& Licht om jou iets duidelijk te maken.Ook denk ik dat het niet voor niets is dat zij bij jou zijn gekomen ook om mee te helpen voor verder onderzoek.Goed om hier je tijd voor te nemen, je keus zal in licht en liefde genomen worden. Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen