zaterdag 16 juni 2012

Drukke maar fijne dag


Vandaag een hoop te doen, doel: ervan genieten
Waarom: Uit liefde voor mij en mijn gezin
Hopelijk motiveer ik andere om gezellig mee te doen.

*Stofzuigen woonkamer keuken, slaapkamer W.zoon (die neemt nu graag zand mee) Badkamer als ik toch bezig ben boven.

* Afnemen van was en douchebak en spiegel

* Bedden opmaken

* Was verzamelen,wassen vouwen en wegleggen (hou zo van de geur van schone was...)

* Afwassen

* Na het koken het aanrecht en fornuis afnemen

* Opruimen na dat de kinderen op bed liggen

Extra
* Schoenenrek herindelen
* Vaderdag kado maken en inpakken Vaderdag en verjaardag kado's
* Kaarsje aansteken voor Liefde en Licht


Laatste tijd geniet ik extra van kleine dingen als de geuren van afwas en wasmiddel heerlijk ook het gevoel van stromend water op mn huid terwijl ik een doekje nat maak.. ben ik knetter geworden???
Herkent iemand dit?


1 opmerking:

  1. Nee hoor je bent niet knetter gek, je zintuigen nemen toe en op een ander manier en het gaat toch om deze misschien kleine dingen die uiteindelijk groots zijn. Mooi lijstje, vergeet ook je rust niet te nemen.Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen