maandag 2 april 2012

Echo Wonderbaby

Ik heb al eerder geschreven dat de verloskundige de laatste keer 2 weken korter meten dan ik dacht dat ik was en ze de verwek datum op 14 feb. gezet had wat ik toen raar vond omdat ik toen al 4 dagen over tijd was. De enige verklaring die ze had is dat ik vlak daarvoor al zwanger geweest moest zijn maar deze niet aansloeg en kort daarna nog een ei kreeg en die wel lukte ik zal wel een 2e eisprong hebben gehad. (verklaard het oude bloedverlies tussendoor)

Vandaag terug geweest bij de VK en heb daar mn zorgen uitgesproken dus ze gaf me nog een echo en bleek wonderbaby netjes gegroeid te zijn en ik nu op 9 weken te zitten dus minder ver als ik gedacht had. Maar ben nu gerust door dit idee en dat baby gegroeid was en trappelde met de voetjes het was net een klein sneeuwpopje (ben verliefd)
Volgende echo zal in het ZH zijn op 17 april.
Misselijkheid is iets gezakt maar bandenpijn is 's avonds wat meer.
Even uitleg: de baby is dat hoopje bolletjes in dat zwarte gat bovenin volgende echo wordt duidelijker=)

1 opmerking:

  1. kan het niet zien op de foto, wel een mooi licht, maar het feit dat er zo'n klein wonder in je buik groeit is al geweldig!fijne dag, lieve groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen