dinsdag 13 maart 2012

Echo was onzeker

Ben bij de verloskundige geweest maar de echo van haar was vaag en bleek 2 weken achter te lopen met wat ik in mijn hoofd had dus bel haar morgen op met mn twijfels en vraag om een nieuwe echo want wordt er onzeker van.
Verder ben ik vandaag met wonderzoon naar de kinderarts gegaan en we zijn er daar achter gekomen dat er wat vocht in zn oor te zitten dus we zijn door verwezen naar een kno arts.

Ik heb besloten te bloggen wanneer ik het leuk vind dat 365dagen was leuk maar voelt als een verplichting en aangezien niet alle dagen leuk zijn of super bijzonder is het maar lastig om het op een leuke manier neer te zetten het moet natuurlijk wel leuk blijven om te lezen dus daar stop ik mee ik blog wanneer ik er zin in heb en dat is wel dagelijks.=)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wondermama,
    Juist beslissing om te bloggen als je er zin in hebt! Het lukt ook niet altijd om wat te schrijven, heb er nu zelf last van er speelt van alles in mijn hoofd maar krijg er niets uit.
    Jammer dat je zo onzeker bent van de echo groot gelijk om gelijk maar weer aan de bel te trekken.
    Niet leuk naar de kno arts maar wel heel belangrijk voor wonderzoon.Wij hebben met onze zoon heel wat jaartjes getobt met zijn oren maar uiteindelijk komt het allemaal weer goed.
    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal wel een reden hebben dat het bloggen soms niet lukt even de rust opzoeken forceren werkt toch niet, dat vocht in zn oor kan nog zelf wegtrekken laten we hopen ach ja we zien het wel. Komt goed.
      Groetjes Famke

      Verwijderen
  2. Oei..dat is spannend...'k hoop voor je dat het toch allemaal goed is!

    Goed om door te gaan naar de kno!
    Hier is het om de paar maanden vaste prik met 1 van de 5, alles bij elkaar zijn we meer als 20 x voor een behandeling geweest(keel/neusamandelen en buisjes) dus ik weet er van...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen