vrijdag 10 februari 2012

Maandverband

nu snap ik waarom je een man niet kan vragen jou maand verband te kopen.. die man zoekt zich wezenloos


Ik ben trots om te zeggen dat ik nog steeds werk na 23 maanden niet meer gevloeid te hebben (heb hier dan ook heerlijk van genoten =P)

Hoe zo persoonlijk hihi

Dus moest er weer eens op uit maandverband te kopen,

Daar stond ik dus in de kruitvat voor een schap van 3 meter breed en 1,30 hoog..

Maandverband voor de nacht, maandverband voor de dag, met vleugels zondervleugels voor in je string maandverband voor de eerste druppels van 5 cm in lengte echt van die mini’s

Maandverband voor vrouwen met urine verlies, met tijgervlekken, met een parfummetje en ook nog eens in zeker 5 verschillende merken!

Werkelijk wat maakt het uit of je een tijgerprintje tussen de benen duwt!?

En wat heb je aan een inlegkruisje van 5 cm? En maandverband in een string? Dat werkt echt niet.

Ik stond er echt even in shock nou ja ik kon niets meer denken .

Uit eindelijk ben ik thuis gekomen met 1 pak voor de nacht en 3 pakken euroshopper met van 75 ct ik ga dus echt geen 5 euro in mij broek stoppen ik bewaar dat geld liever voor iets wat echt belangrijk is.

Ik moest echt even een blog wijden aan de maandverband en hoe belachelijk het is dat je zoveel keuze hebt.. ik heb daar in tegen ook nooit begrepen waarom we onze billen afvegen met bloemetjes papier.. of die arme page puppie! Maar goed dat is een ander onderwerp.

1 opmerking: