zaterdag 11 februari 2012

Dag 35 Alles in 1 mama


Man o man ik weet niet wat ik heb maar ben de laatste dagen echt moe ’s avonds..

Maar vandaag extra ik heb niet alleen mn huishouden gedaan ik had het vriendje van Raf ook de hele dag hier eigenlijk was Raf daar spelen maar die mama had haar vinger er half afliggen door het snijden van het brood dus die moest naar de EHBO ik zei al tegen ze volgende keer echte vleeswaren halen voor op brood.. =D ja dat ben ik ik heb af en toe van die flauwe humor.

Maar goed heb de jongens dus de hele dag hier gehad en werkelijk van alles uit de kasten getrokken om die bezig te houden van 11- 17 is echt te lang!En zeker als ze om de 10 minuten iets anders willen doen. Maar goed heb het overleefd.

Ik kan beter een boek schrijven met de titel help! Hoe overleef ik de speelafspraakjes van mn kinderen.

Hoe deden die vrouwen dat in de jaren 50?

Ik kan me nog herinneren dat mijn oma erop stond dat ik de wekker moest zetten om 0.00 als manlief late dienst had en dat ik dan aangekleed en wel met make-up op in volle glorie op de bank op hem moest wachten… (zwanger was ik toen)

Is dit echt of de droom over de ideale huisvrouw?

Ik dacht dat ik in een sleur leefde ik wilde er vorige week nog over schrijven maar mijn leven is niet saai omdat ik thuis blijf ik heb een hoop te doen.

Ik ben mama, een schoonmaker,troost,dokter,voedingsdeskundige,een psych,knutselen als het moet.. mijn moeder was er beter in hoor.

Waar mijn moeder uren geduld in had en ik totaal niets mee heb is puzzelen.

Maar goed ik heb zat te doen en het is totaal niet eentonig en het vult je dag op.

Hoe die vrouwen er toen de tijd er ook nog eens goed bij bleven lopen weet ik niet, knap hoor.

Mijn positieve punt van de dag is dat ik trots ben hoe ik het voor elkaar weet te krijgen en de rede dat ik nu moe ben is omdat ik werkelijk leef. =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten