zondag 1 januari 2012

Onze jaarwisseling



Ten eerste wil ik iedereen een heel mooi en gezond 2012 toewensen!!

Hoe was gister verlopen;
Vrij rustig Raf wilde graag opblijven en home alone 4 kijken nu vind ik deel 1 en 2 schitterend maar deze versie werd een beetje flauw maar goed alles voor de kindjes he? dus verstand op 0 en kijken maar. Op tv was niet erg veel te zien waar was Guido Weijers? (geloof dat ik het goed spel..?)
Ieder jaar keken we naar hem aar dit jaar hadden ze maar een tierende beau op de planken gezet die volgens mijn man lief nogal stond te vloeken niet erg geweldig als er kinderen bij je zitten dus ja maar weggezapt.
We hebben de oliebollen en knabbels maar op tafel gezet en gezellig gekletst.
Raf vloog zelf bijna de lucht in want hij vond het maar wat spannend dat ie mee mocht kijken naar hoe papa het vuurwerk af zou gaan steken.

Kleine update Celeste probeerde gister en gelukkig zag ik het de trap op te klimmen dus klimmen kan ze nog eerder als lopen haha. Dit is zo'n meisje dat alles probeert en alles wilt aanraken vasthouden en wilt proeven. Ik heb mn handen aan haar vol =D (in de wolken!)

Eindelijk was het zover 0.00 kinder champagne gedronken en ik met Celeste naar de keuken en kijken voor het keukenraam.
KNAL! Binnen 1 seconden stond Raf huilend binnen want hij was zich kapot geschrokken van het lawaai.. (mijn held) ook hem voor het raam geparkeerd en met zn 3n hebben we naar het pracht siervuurwerk van papa gekeken er werd in de buurt trouwens veel moois afgestoken.
Rond 1.30 zijn we naar bed gegaan.


Jullie ook een mooie jaarwisseling gehad??

2 opmerkingen:

  1. Hoi Femke,
    He wat gezellig! Dus vandaag iedereen brak.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze oud & Nieuw is te lezen op m'n blog ;) Dana is ook zo bang van dat vuurwerk :(

    Jullie hebben zo te lezen een hele leuke avond gehad!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen