woensdag 14 december 2011

Ze bijt!



Met grote trots geef ik al 1 jaar en 2 weken bv
Nu heb ik 1 van haar tussendoortjes vervangen voor een rijstwafel en een bekertje water.

De laatste 3 dagen bij de bv laat ze langzaam los en klemt ze gauw nog even mijn tepel tussen haar vlijmscherpe tandjes tot bloedens toe.

Net liet ze bijna niet los moest ik haar mond openen met mn vingers lijkt wel een pitbull ( niet beledigend tegen over de lieve pitbull varianten maar geef even een voorbeeld)
Ik ben bang dat deze dagen mn tepel eraf ligt heb daarnet nog even gauw de rest van de voeding afgekolft en haar uit een flesje gegeven die ze nu wel wilt pakken maar ook daar bijt ze maar al te graag in.
Ik ben bang dat de 1 en half jaar bv niet door zal gaan en dat ik eerder afbouw dan geplant want dit is echt zeer pijnlijk tranen staan me nog in de ogen van de pijn.
(Misschien ook wel van teleurstelling)

4 opmerkingen:

  1. Ojee wat zal dit pijnlijk zijn!
    Geeft jullie dochter nu al aan dat ze gewoon wil bijten in haar eten? Jammer van de bv maar op naar meer vrijheid, al die maanden heeft ze bv gehad, geweldig toch!fijne dag en hopenlijk met minder pijn, groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oefff dat lijkt me idd heel pijnlijk, ik heb Dana geen bv gegeven..mag medisch gezien niet.

    Kan me voorstellen dat de tranen in je ogen stonden..van de pijn en weer een fase afgesloten.

    Je hebt het iig een hele tijd kunnen doen, nu heb je weer wat tijd over ;)

    Ik heb trouwens zo'n geweldige, lieve pitbull...nou ja een afstamming ervan een Amerikaanse Stafford genaamd Doerak ;)

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meis,

    Was ook niet vervelend bedoelt hoor, was gewoon even toevallig dat ik er 1 heb ;)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, wat pijnlijk! Mijn zoontje heeft dat ook een paar keer gedaan toen hij tandjes kreeg en vast voedsel ging eten. Ik dacht ook dat het einde borstvoeding was, maar inmiddels wordt hij bijna twee en drinkt hij nog volop bij mij.
    Ik weet niet of je al gestopt bent, maar wat bij mij goed hielp was om hem met zijn neusje tegen mijn borst aan te duwen als hij beet. Dan deed hij direct zijn mond open om adem te halen. Het klinkt een beetje naar, maar het is een methode die geadviseerd wordt door lactatiekundigen. Na een paar keer was het bij hem over. Misschien heb je er iets aan en anders: chapeau dat je zolang borstvoeding gegeven hebt!

    BeantwoordenVerwijderen