donderdag 29 december 2011

Goedevoornemens voor 2012?

Onze nieuwe vouwgordijnen ben echt fan van jysk =D


Vestje dat we gekocht hadden op de kerstmarkt in Maastricht

Ik heb niet erg veel tijd en zin gehad in bloggen, het meeste van mijn tijd besteed ik aan mn kindjes en het huishouden had echt weer even een structuur nodig die een beetje verslonst was.
Gelukkig kan ik nu weer wat plezier beleven in het poetsen en bijhouden van ons huis.

Mijn goede voornemen voor 2012 is het accepteren van mezelf hoe ik ben dan komt de rest vanzelf.

Wat is jou goede voornemen voor 2012?

2 opmerkingen:

  1. Een supergoed voornemen!
    Superleuke dingen heb je gekocht!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jou voornemen heel goed. Helaas heb ik het nog niet helemaal rond in mijn hoofd ( een voornemen).

    Leuk vestje joh! Super dat je nu weer wat plezier hebt in het poetsen! Mijn stemming, die beneden nulpunt was, is eindelijk ...na een anderhalve week 'daglamplicht kijken' weer boven nul.

    Ik wens jou een fijne jaarwisseling. Positieve ervaringen geven vaak een goeie impuls en daar gaan we voor hè?

    BeantwoordenVerwijderen