maandag 19 december 2011

Eindelijk...

Ik had eigenlijk een blog geschreven over mijn manlief met zn koopjesverslaving alleen dat is niet zo erg interressant.

Wel wil ik al de hele week heel trots vertellen over mijn nieuwste kado.

2 hang wasrekken voor boven de trap!

Wat is daar nu leuk aan zullen sommige misschien wel denken nou tot nu toe had ik onze kleding hangen aan 2 sta rekken in de woonkamer en ik vond het vreselijk als er iemand kwam dat ze tegen de was aan keken niet erg gezellig die boxers en een droger begin ik niet aan.

En ten 2e het duurde altijd 2 dagen voor de was droog was dus je kunt wel nagaan dat ik altijd achterliep met mn was hoe erg ik ook mijn best deed.

Maar goed dat is nu voor bij ik heb deze rekken en het is na een nacht drogen gewoon klaar om gevouwen te worden de volgende kan er op en mn hele trappen gat en boven verdiepen ruikt zo heerlijk.
Nooit gedacht dat ik van de was doen zou gaan houden maar het brengt zeker voldoening als het goed gaat.

3 opmerkingen:

  1. Kan ik mij helemaal voorstellen dat je hie rzo blij van wordt, ik ook echt niet gezellig als je met je was in de huiskamer zit.
    geniet jij maar van je mooie wasrekken, de heerlijke frisse geur en de snelheid waar je nu je was mee kan doen.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, lekker is dat als je hele trappengat naar 'verse' was ruikt!
    Veel plezier ermee, op een dag als vandaag is het wel nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehoeh, bij ons hangt onze was aan de slaapkamer deur (bij gebrek aan ruimte), heerlijk als je dan de slaapkamer inloopt en het ruikt naar frisse was....

    BeantwoordenVerwijderen