zondag 11 december 2011

December

De kerstboom heb ik van de week al op gezet wat nogal een klus was.
Verder heb ik deze week nog een verjaardag te vieren.
Ik weet niet of ik het al geschreven had maar we zijn eruit.
Ik heb de liefste man van de wereld hij bood aan met Raf en 2 vriendjes naar Dolfje te gaan (bioscoop film) En na afloop eten ze frietjes of zoiets en dan is het klaar.
Ik kan niet zo tegen grote drukte dus dit is geweldig! En het scheelt enorm hoe ik na afloop geen rommel op te ruimen =D

Dit zijn de mooie kanten van deze maand maar verder heb ik last van een dip die aanhoudt tot Januari dus spijt me als ik niet veel reageer of blog want heb er even geen puf voor.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je man daar met ze naartoe gaat dat wordt vast en zeker een superleuke verjaardag!

    Vervelend dat je een dipje hebt meis, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

    Mocht je het leuk vinden ik heb een leuke actie op mijn blog ;)

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze zijn nu onder weg beide vriendjes waren nog nooit naar de bios geweest dus ik ben benieuwd =)

    BeantwoordenVerwijderen