donderdag 3 november 2011

Winter TIJD dip


Ja hoor de klok is weer een uur terug gezet en ik ben gelijk moe en futloos (tijd voor andrelon haha)

Het liefste zou ik nu de hele dag willen slapen.

Ik merk het ook aan het bloggen dat momenteel een beetje stil staat,sorry daarvoor.

Mijn bekende winterdip zit er weer ff in trekt wel weer bij.

Maar nu het weer zo goed is weet ik waardoor ik het ieder jaar heb gekregen niet door slecht weer alleen nee door het switchen van die tijd ik kan er niet aan wennen, en mn dochtertje nu ook niet dus het is kwa structuur helemaal door elkaar gehuzzelt.

Pff mensen en tijd

Wat doe jij hiertegen? Herken je dit?

1 opmerking:

  1. Oh, ik vind het ook zo waardeloos! Hier zijn de kids megavroeg (voor 6 uur) wakker, overdag sikkeneurig en 's avonds total-loss :-((
    Ik wou maar dat ze dat hele winter/zomertijdgebeuren af zouden schaffen!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen