zaterdag 29 oktober 2011

Traktatie voor mijn zoon


Het idee is denk ik iets van een snoepzakje uit de dino-bek te laten komen.
Pff ik ben hier echt heel slecht in. Maar heb nog tot 15 december de tijd. Of op houten knijper zat ik te denken.

Hebben 6 jarigen al kinderfeestjes?, zoja hoeveel kinderen moet ik hiervoor max uitnodigen en wat is geschikt (ik ben een zenuwpees, ik kan niet tegen teveel drukte) En hoelang duurt zo'n feestje dan?

Heeft iemand ervaring?
Wat wel enwat echt niet te doen.

(bios leek me een slecht idee aangezien 90% van de kids max 30 min op de billen blijft zitten)

3 opmerkingen:

  1. Febe wordt 6 de 14de december en ik ga met max 5 kids naar een indoor speeltuin van een mama die ik leren kennen heb op school. Hier thuis is het te klein als ze allemaal binnen moeten zitten.

    De traktatie...ik denk dat ik een kerstkous zal maken, net als 2 of 3 jaar geleden met iets lekkers in...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Famke,
    Sterkte met het kids festijn, ik zou niet te veel kinderen uitnodigen en het ook kort houden omdat dit zoals je zelf al aangaf te lang duurt en je daaroor verveling gaat krijgen. Ik ben niet meer thuis in dit feestjes onze zoon wordt in December 26 jaar. Ik vondt het toen ook al heel fijn om dit buitenshuis te vieren. Poppenkast, kindertheater, kidscity, ik hoor van dit soort geluiden tegenwoordig. Fijne dag! liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd het liefst een feestje thuis, maar dat wist je waarschijnlijk al :-))
    Maar als jij het liever ergens anders doet, gewoon doen wat het beste bij jou/jullie past!
    Zelf vind ik het ook verschil maken hoe druk de kinderen zijn, bij mijn zoon komen er meestal minder (want heel druk) als bij mijn dochter (want veel rustiger).
    Als het feestje op woensdagmiddag is, komen ze hier om half 1 en worden ze rond half 5 weer thuisgebracht. Maar ook daar geldt, bij een druk feestje houd je het misschien minder lang vol.
    Mijn zoon is 4 december jarig en hij hoopt verschrikkelijk dat er dan sneeuw ligt. Als dat zo is, dan ook voor ons een keer een wat minder georganiseerd feestje, maar dan proberen we zoveel mogelijk sleetjes te regelen en gaan we het bos is. Dus wie weet hoe 'n dik pak er de 15e ligt :-)
    Succes ermee!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen