zaterdag 3 september 2011

Weekend vanalles en nog wat



Raf zit nu buiten te spelen en straks heb ik een nieuw doel erbij naar de glasbak maar omdat ik graag wil recyclen ga ik nu ook plastic en blik op sparen voor de plastic en blikbak zodat ik het met een wandeling daar naartoe ga brengen.
Moet zeggen dat van de zenuwen mn hele huis nu al gedaan is op het stofzuigen na want anders kan ik Raf niet horen die aan de brievenbus kleppert wanneer het nodig is.

Gister is mijn vriendin bevallen van een zoontje,
Gefeliciteerd meid!

Ik heb vanmorgen een kaartje getekend en op gestuurd zal het deze week hier laten zien als zij het ontvangen heeft. =)

Ik zat net ff een foto te bekijken van Celeste en ik heb altijd gedacht dat ze bruine ogen zou krijgen omdat mijn manlief die ook heeft.
En zelfs na de geboorte heb ik lang getwijfeld nu is ze 9 maanden en dan kijk ik in de felblauwe ogen met hier en daar een sprietje bruin die ze vanaf het begin erdoorheen had zitten.
Nu denk ik dat ze wel blauw houdt nou zat ik er even naast met mn voorspelling.

Oh ja manlief had een verrassing voor me maar kon het niet voor zich houden hij wil me een encaustic startpakket aanschaffen dus heb er binnen kort weer een hobbie bij =D
Zoiets krijg je dan

2 opmerkingen:

  1. Hey psst, jouw meisje leeft nu langer uit jouw buik als in.... Vreemde gedachte he?
    Ik dacht er gisteren ineens aan dat Ozzy over 2 weken langer buiten mijn buik leeft als in...

    Werd er spontaan sentimenteel van...

    kusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kijkers van je kleine meid!!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen