donderdag 29 september 2011

Mannen!! Ik ga staken


Ik:
Jij en Raf mogen ook wel eens iets opruimen wat jullie laten slingeren dat zou het mijn werk wat gemakkelijkeren een heel stuk leuker maken en dat is voor de sfeer ook wel goed (vooral mijn stemming)

M: Ja maar ik zet de vuilnis buiten en doe de kattenbak en ik werk...

Ik :Ja en ik doe de was
,de afwas,verschoon luiers,
kleed mn kinderen, douche de kids,
ruimop,
haal en breng Raf naar school
kook
was weer af
stofzuig,
dweil
doe de wc
enz enz.

M:
Ja jij wilde moeder/huisvrouw worden


WAAAAH!

Ff klagen hoor tuurlijk wil ik moeder zijn en tuurlijk zou ik graag mn huis aan kant hebben en doe mn best. Maar dit soort uitspraken pik ik niet! Kerels!
Hij heeft een opvoeding gehad waarbij mamalief alles voor man en kinderen deed echt 50's die vrouw kreeg geen waarderin echt zielig!

Ik ga staken in het huishouden dus ik was niet voor hem ik doe geen afwas voor hem en ruim zijn rommel niet op eens kijken of ie het dan ziet! Dan moet ie maar zelf gaan wassen.
Moet ik zeggen dat ik de laatse dagen best geprikkeld ben maar kom op hey het komt ook wel ergens vandaan het ligt niet alleen bij mij.

Heeft iemand wel eens gestaakt in het huishouden? En werkte het ook?
Wat heb jij als huisvrouw wel eens gedaan om te laten zien wat je allemaal doet?


1 opmerking:

  1. Moet je dit lezen: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DST08102002_124
    Wie weet haal jij ook de krant en als je het goed doet ben je binnen en betaal je je eigen huishoudster!!!!!!
    Hier is het ook wel 's zo, hoor, maar ja....ze doen het ook nooit goed genoeg of niet op mijn manier....ik berust er inmiddels meestal maar in...afgezien van de taken die ze gewoon MOETEN doen....en alleen op een paar bepaalde dagen in de maand raak ik nog helemaal kwaad :-)
    Succes!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen