donderdag 4 augustus 2011

Ik ga op vakantie en ik neem mee....??


Ben ik mooi ff de kluts kwijt ik had het gevoel dat het vandaag woensdag was niet dus haha
Hier gaat alles prima.
Ik ga over 11 dagen een midweekje weg.
Ik zal s proberen een lijstje te maken om mee te nemen.

Kindjes:
Tandenborstel
Tandpasta
borstel
knuffels
Pyama
sokken
ondergoed
luiers
1 lange broek voor allebij
(1 reserve voor Celeste)
kortebroek/rokje/jurkje
zwembroek/zwemluier
Ieder 1 vest

Ons
sokken
ondergoed
borstel/kam
tandenborstels/tandpasta
t-shirts/hemdjes
1 lange broek p.p.
korte broeken/rok
zwembroek/bikini
ieder 1 vest

Overig
ID Kaarten
Geld
Luiertas
Wagen
Maxicosi
iets te spelen
Zonnebrand
Waardebon en betaalbewijs camping

Vergeet ik iets?

Laatste keer dat ik op vakantie ging woonde ik nog thuis.
Dist is de eerste keer met mn eigen gezin.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen