maandag 1 augustus 2011

Heerlijk zomerse maandag



Vandaag was weer s eindelijk een heerlijke dag heb met hulp mijn nieuwe bureau opgebouwt dus die staat en geniet nu heerlijk van de ruimte die het heeft ik zowel achter pc als tekenen )

Celeste is vandaag 8 maandjes!!
Ze is al zo'n grote meid.
Afgelopen week waren er hier en daar rare uurtjes bij waarin ik ze niet meer terug ken ze werd 1 keer om 6.00 wakker en gisternacht om 1 uur waar bij ze na het drinken gister dood leuk naast me in bed lag te spelen en te klakken met haar tong terwijl ik weer omdraaide om door te slapen.
Waar was man lief? Die moest wel op de bank want hij is veelste bang dat ie op haar rolt.
Tandjes...regeldagen... geen idee maar ik hoop dat het gauw weer over is want heb geen zin om om 1 uur of om 6 uur om op ontploffen te staan.
Ze is heel jengelig.

Voor de eerste keer in mn leven heb ik vegetarische burgers op de barbecue gehad...
het was te eten maar ik hou niet van die verkoolde smaak (sorry barbecue fans)
Misschien juist iets voor de vleeseter.. * Terwijl ik dit typ zie ik de familie Flinstones voor me haha *
Wij hebben een kat en die springt alle deuren open meestal hebben we voor elke deur wel iets zwaars staan nu dus niet en zo kwam ik m net dus tegen, hij keek me aan met een blik van "ik doe toch niets verkeerd??"
Niet echt fris een kat in de maxi cosi

Over 2 weken gaan we op vakantie!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen