zaterdag 9 juli 2011

Zelf eten

Ten eerste wil ik jullie haar schitterende rokje laten zien die ik voor haar bij de hema heb gekocht echt vrolijk!!



Gisteren heb ik haar in haar kinderstoel gezet en op een snijplank wat gekookte bloemkool, broccoli en erwtjes gelegd zodat ze het zelf kon pakken, in het begin was het wel wennen voor haar want het was een nieuwe smaak, ik denk dat ze bloemkool het lekkerst vond.
Ze vond het leuk en intressant
De schade viel mee dit bleef achter

Ik hou van de Rapley methode kan ze zelf pakken ,nu had ze nog wel moeite met het pakken van de erwtjes maar die pincet (?)greep leert ze vanzelf wel.

2 opmerkingen:

  1. Schitterend om te zien dat het zo succesvol verloopt :) Hier is Oscar ondertussen ook aan de bloemkool begonnen, maar sinds de poging hem dat te laten snoepen heeft hij een afkeur voor alles wat niet vloeibaar is...
    Dat gezichtje van Ozzy was echt geweldig, maar lekker vond hij het niet. Ach, volgende week weer proberen. Immers heeft hij nog 5,5 maand om aan alles te wennen... lol!

    Stiekem is het ook wel een eer hoor, als hij bv verkiest boven vast voedsel, lol.

    En trouwens, indd een schitterend lief en lekker vrolijk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu nog een kip aanschaffen ;) Leuk he dat ze zo lekker eten!

    BeantwoordenVerwijderen