donderdag 7 juli 2011

Kip zonder kop in t huishouden


Gisteren wist ik niet of ik van voor of achtere leefde, ik deed alles door elkaar en niets schoot op.
Wel eens stofzuigen en afwassen tegelijk gedaan?
Ik deed dit gisteren en het schoot maar niet op zelfs de post op de deurmat gooide ik bij het oudpapier en het is maar goed dat ik later nog wat oudpapier weggooide anders had ik die belangrijke post niet gezien en had het vandaag op de stoep gestaan zonder dat het open was gemaakt.
Ik was gisteren letterlijk een kip zonder kop. Een beetje door het huis heen fladderen, totaal de weg kwijt. Ik werk nooit zonder schema maar maar als de belangrijkste dingen die dag ook maar gedaan worden is het goed. Maar momenteel krijg ik het bijna niet voor elkaar weet niet wat het is

Herken jij dit ook?

Heb jij wel een huishoudschema en werk je die netjes af?

En dan mn zoontje van de week:
Mama jij moet ook strijken want dat doen andere mama's oooook...

-.- ik ben ook een mama van niks...ik strijk niet...

3 opmerkingen:

  1. Ik zal je zeggen, momenteel heb ik ook de grootste moeite met de meest simpele dingen. Het enige waar ik me toe kan brengen is eten maken, en zelfs dat lijkt soms enorm vermoeiend.
    Vermoed dat het aan de schommelingen in het weer ligt. Als ik niets kan plannen, of iets plan en dat gaat mis, dan gaat er werkelijk niets meer volgens plan. Zelfs afwassen en de was dus niet meer...

    En slapeloosheid!

    Wha zeg, Ozzy heeft er een geheel nieuw ritme bij... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ken dat ook. Soms willen we denk ik ook teveel af hebben. Met een schema werken zou denk ik voor mij erg goed zijn, maar ik weet zeker dat ik dan weer iets anders zie of bedenk dat ik ook even wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik ook wel 's last van...en als het echt heel erg is, werkt zelfs een schema niet meer....
    Normaal strijk ik best veel, maar in de vakantie ben ik wel veel makkelijker.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen