vrijdag 1 juli 2011

Celeste 7 maanden




Al weer 7 maanden voorbij gevlogen.

Haar ontwikkeling:
Haar eten gaat goed en kan er nu ook andijvie aan toevoegen ze heeft gisteren gesmult!

Ze wil nu vaker staan en neemt geen genoegen met alleen zitten of liggen.
Rollen doet ze nu al een aantal weken zelfstandig, en kruipen doet ze nog steeds achteruit maar ik denk dat ze vanzelf wel ontdekt hoe ze vooruit moet.
Zitten doet ze nu ook al een paar weken vrij stevig van uit een halve lig positie (wip stoeltje)
komt ze nu zelf overeind ze wilt alles zien.

Ze kan nu langer bezig zijn met haar speel goed 15-20 minuten maar als haar iets niet lukt of ze wilt niet meer gaat ze echt nuilen, en dan hoef ik maar Aaaaah te zeggen en daar begint dan een lipje te hangen (kei leuk!)

Haar grote broer klieren kan ze ook al heel goed door in zn neus te knijpen of haar voeten in zn gezicht te duwen haha erg leuk met voorlezen (dat wordt nog wat -.-)

Mijn haren heeft ze nu ook ontdekt die wilt ze pakken en van mn oorbellen wordt ze wild als ze die ziet, gelukkig draag ik maar kleine ringetjes en geen papegaaien ringen hihi.

En dat tandje is al flink naar boven gegroeid en zo LIEF! als ze lacht!!

4 opmerkingen:

  1. Schattig meidje, hoor! Wat heerlijk dat het zo goed gaat, he!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ogen!! een prachtige meid zeg..heerlijk en dan al plagen met 7 maanden hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is ze mooi:) "haar voeten in zn gezicht te duwen haha erg leuk met voorlezen.." haha ik zie het al voor me, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooow wat fijn om te lezen dat alles zo lekker goed gaat. Herkenbaar ook, die ontwikkelingen.

    Lol, ik heb papegaai- ringen overigens. En indd, die dragen is vragen om problemen... :)

    BeantwoordenVerwijderen