maandag 27 juni 2011

Zonnetje!!



Het is weer maandag en nu al heerlijk weer!!
Dus wat betekend dat?
Dat ik lekker in mn tuintje aan de slag kan en dat de plantjes nu sneller zullen groeien!!
Dat mn was naar buiten kan en dat ik s door mn was heen kom binnen duurt het soms wel eens anderhalve dag voor me en kan ik maar 2 wassen draaien, die mannen van me gebruiken na t afdrogen van zich zelf maar al te graag hun handdoek als dweil dus ja daar heb ik vaak wel een trommeltje mee vol en soms was ik tussen door 1 dagje niet en dan hoopt het zich vrij snel op.
Ik krijg gewoon zin om mn ramen te lappen dus dat is mijn uitdaging voor vandaag de ramen lappen en mn was =D

Het lijkt me ook leuk om de Ma,Woe en de Vrijdag een kaartlegging te doen.
Dus hier komt de eerste van deze week en misschien heb je er iets aan.

Zie volgende blog =)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen