donderdag 23 juni 2011

Supermarkt verzamel troep

Mijn een reactie op Spikkel en stip die een blog schrijft over kleine troepjes die kinderen verzamelen.
Ik heb wat foto's gemaakt van de troepjes die mijn zoon spaart en mn handen jeuken om ze weg te gooien en weet je wat het erge is het dure speelgoed kijkt ie 5 dagen naar en dat staat het ergens te verstoffen in de hoek.
Oplossing heb ik niet Sint mag maar 10 kadootjes kopen op zn verjaardag 15 dec krijgt ie er 2 van ons en met kerst doen we alleen aan gezellig tv kijken en samen eten geen cadeau's en hij moet rond die tijd speelgoed weg doen om plaats te maken voor zn nieuwe.
Maar goed hier zijn verzameltroepjes.
Deze moest mijn manlief persee bij de boodschappen een gouden voetbal gogo, lig in een la..

Ducans en streetbeans

AH dierenkaarten,djplaatje,toystory ah, kindersuprise,ducans

2 opmerkingen:

  1. Hoi!
    Ik heb wel een idee voor je. Misschien ken je ze al, een "spy bag". Als je even googelt kom je er heel veel tegen (ook met tutorials).
    Bijv deze:http://www.squidoo.com/I-Spy-Bags#module12357161

    Het is een afgesloten stoffen zakje met een vinyl raampje gevuld met bijv rijst en een aantal 'troepjes'. Het is de bedoeling dat de kinderen door het kneden, schudden enz. van het zakje steeds op zoek gaan naar de verschillende speelgoedjes. Moeilijk om uit te leggen....snap je hem?
    Ik heb ze gemaakt voor mijn stippen. Het was hier een groot succes, vooral in de auto, of als we uit eten gaan (met andere woorden, als ze stil moeten blijven zitten....)

    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar!!!
    Hier moeten ze ook vaak opruimen voor volgend speelgoed hoor!
    En marktplaats doet wonderen..!! ;-)

    Groetjes en veel succes

    BeantwoordenVerwijderen