zaterdag 18 juni 2011

Mijn man denkt...

Hij heeft al een tijdje een idee in het hoofd en meestal gaan zijn ideeën samen met geld.
Hij denkt dat mn schilderijen best wel iets zouden kunnen opbrengen ik laat m eigelijk al 2 jaar lang kletsen want ik schilder voor mn rust en voor de lol.
Maar nu wil ik graag cursussen volgen in reiki,shambala maar ja heb de middelen er niet echt voor mijn droom is dat ik mensen kan helpen door ze te helen en te adviseren een soort alles ineen lifecoach.
Los daar van heeft hij gelijk zou ik iets ermee kunnen verdienen of moet ik het maar voor de lol blijven doen...
Veel van mij creaties krijg ik intuïtief binnen.
Ben gewoon nieuwsgierig =D

1 opmerking:

  1. Je zou navraag kunnen doen of een website kunnen opzetten en kijken of mensen interesse hebben.
    Je hebt wel talent dus niet geschoten is altijd mis toch? :)

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen