maandag 6 juni 2011

Lichamelijke veranderingen en...

Hoi hoi!!
Nu ben ik al voor 3 dagen laat zeggen 80% rauw en ik merk het normaal was ik aan het einde van de dag hele maal uitgeblust en had geen fut meer nu sta ik gewoon nog te dansen =D =D

Vanmorgen stond ik goed uitgerust op geen ochtend humeur ik keek in de spiegel mn wallen zijn minder iets waar ik al jaren en jaren mee loop het zal wel met de doorbloeding van de huid te maken. Een puistje maar goed t gif moet mn lijf uit.

En ja ben vanmorgen wel 4 keer naar de wc geweest =P rotzooi gaat letterlijk mn lijf uit ik voel me heerlijk!!! En het leukste ik ben al 400 gr kwijt in 3 dagen en dat door me vol te stoppen met groente en fruit!!! Ik geniet!

Vanmiddag zet ik het badje in de tuin op en heb er nu olijven en bacilicum plantjes bij gekocht bij de action. Dus ben benieuwd of die op gaan komen

Ook ga ik van de week heerlijk aan de slag met schilderen voor vaderdag moet iets gemaakt gaan worden dus het wordt een crea weekje.

Heb op Rauw en Gezond wat smoothie recepten geplaatst mocht je een blender hebben en zin hebben om wat te proberen.. =)

Wens iedereen een heerlijke dag vandaag!!

Liefs

1 opmerking:

  1. Knap hoor!! Zet um op!! En heerlijk dat je je al zo gauw beter voelt!!!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen