vrijdag 3 juni 2011

Hoe het nu gaat met het vaste voedsel,leren fietsen,smoothies


Hoi iedereen!
Ik ben er even niet geweest maar dat is ook niet gek het is ook wel heel lekker weer mijn was kan lekker drogen en ik kan heerlijk met mijn kinderen naar buiten veelste lekker om binnen achter de pc te hangen.
Maar goed ik doe mijn best, mijn aardbeitjes komen als paddenstoeltjes uit de grond, en ze zijn heerlijk er zit zoveel energie in fruit uit eigen tuin ze smaken in elk geval beter dan die van de winkel, binnenkort zullen mijn framboosjes ook klaar zijn =P
Celeste is nu al 3 dagen banaantjes aan t eten nou ja ik denk dat ze2 happen binnen krijgt maar goed vervang geen bv met t banaantje het is meer een tussendoortje maar ze vind het erg lekker ik ga zo even kijken of ze al sinaasappel mag...
Ik leer Raf nu ook fietsen en dat heeft tijd nodig nu heeft ie een fietsje gekregen waar bij hij met zn voeten bij de grond komt dus dat zal wel wat makkelijker zijn.

Over een paar dagen haal ik mezelf een blender en ga ik lekker experimenteren met smoothies en zal er ook groente door stoppen zodat we de optimale vitamines binnen gaan krijgen!
Wat ik lekker vind zal ik opschrijven en receptjes van plaatsen. =D

Wauw ik dacht dat ik niet heel veel te melden had maar het is toch gelukt misschien heeft iemand tips voor me of vragen misschien kan ik daar een blogje over doen? =)

Ik wens jullie een hele fijne zonnige dag!
Heel veel Liefs
Famke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen