zaterdag 7 mei 2011

Zelf gesmeerd!



Rafaëls eerste gesmeerde boterham

Ja ja ik ben er toch maar aan begonnen misschien ben ik er laat mee… (5jr)

Ik heb hem ook heeeeeel laat zelfstandig laten eten gek genoeg heeft deze oh zo slordige huisvrouw smetvrees als het gaat om knoeien van eten ik was altijd bang voor smerige muren of zelf onder de spaghetti te zitten haha.

Maar goed ik wil binnen kort voor Celeste beginnen met de Rapley methode

Geen papjes of gepureerd eten maar echt vast en ook daar zal het nodige mee geknoeid worden aan gezien ze het eten zelf mag gaan pakken.

Nu moest ik maar ’s beginnen met Rafaël zn eigen boterham te laten smeren misschien een beetje laat maar goed ik moet me er maar s over heen zetten toch?

Hier het resultaat




2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan hoor!!!Als dit z'n 1e is krijgt hij van mij een echte pluim!
    Mijn moeder is ook zo net als jij...maar ik ben zelf meer van wat je kunt, doe je zelf....en dat slaat lekker aan! Moet misschien ook wel met 5 van die boeven....Idd soms wel een echte smeerboel, maar dat is altijd wel weer op te lossen.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen