zaterdag 7 mei 2011

Mijn Luier Top 7



1. Kruitvat luiers vangt een hoop vocht, heeft elastische randen waardoor alles in de luier blijft. En is goedkoop.

2. Lidl Toujours zelfde als die van kruitvat ook elastische randen en vangt veel vocht.

3. Pampers ook elastisch alleen nadeel ze zijn duurder je hebt minder voor meer geld en als je een gevoelig kind hebt kan je van deze luier veel uitslag krijgen.

4. C1000 prima luier maar deze is wat stijf ik vind persoonlijk deze moeilijk te gebruiken lastig als je een bewegelijk kind hebt en de luier slaat niet goed om de heupjes.

5. Aldi fijn als je een klein budget hebt maar deze moet vaker verwisseld worden kan niet veel vocht hebben deze mist ook de elastische rand in de rug waardoor er veel omhoog kan kruipen dus ook weer vieze was.

6. AH Kan er niet veel over zeggen irritatie’s aan de billen en geslacht en ook hier geen elastische rand.

7. Neh neh van Action Goedkoop maar ook geen goede rand en binnen 30 minuten als je een goed plassend kind hebt kun je al aan de rompervoelen dat de luier vol is want de romper wordt er vochtig van.

Beste is natuurlijk de katoenen luier maar ook die zal zo zn soorten hebben ook deze wil ik eens uit gaan proberen. =D


3 opmerkingen:

  1. O, ik vind die van de Aldi wel fijn. Mocht pas via TNS Nipo een pak Pampers gebruiken, maar die voelde van de buitenkant al gauw nat aan, dat heb ik met de Aldiluiers nooit.
    Leuk dat je het zo even onder elkaar gezet hebt!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn nummer 1, als we zulke luiers gebruiken, zijn die van Bumblies van Bas van der Heijden of die van Toujours van de Lidl. Theije heeft er 's nachts altijd zoeen aan en die houdt het prima van 's avonds half negen tot 's ochtends zeven uur.

    BeantwoordenVerwijderen