donderdag 5 mei 2011

Toos inspiratieloos...


Gister is mn vader weer even op bezoek geweest en even is ook wel erg gezellig maar de hele dag… die man zegt niet veel en als ie iets zegt gaat over boeddhisme , boeken en films uit de oude doos. Hij bracht me gister een beeldje mee van een qwan yin een godin en een Chinese baby Boeddha die op de buik ligt echt heel schattig. Helaas kan ik t niet showen want hij heeft me gevraagd die dingen niet te veel te laten zien.. zal wel met de prijs te maken hebben.

Maar goed heel leuk in elk geval.

Verder heb ik me de afgelopen week bezig gehouden met de 7e hemel een spirituele groep van me die helaas een beetje verwaarloosd was door mij wegens mn zwangerschap, was niet zo in een spirituele bui toen maar zat in de baby wolken haha gelukkig werd de groep nog een beetje draaiend gehouden door leden die af en toe een blogje te delen hadden.

Ben een beetje inspiratieloos misschien hebben jullie een leuke vraag voor me waar ik uitgebreid op in kan gaan =)

Hier laat ik het even bij wie weet schiet me wel weer iets leuks te binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen