dinsdag 24 mei 2011

TANDJE!!!

Hey iedereen!!!

Wil even toch wat delen vandaag is het dan eindelijk zover!!!
Na 1 maand kwijlen is dan toch echt haar eerste tandje door!
Zag vanmorgen een heus wit randje boven haar tandvlees uitsteken toen ze aan t mopperen was.
Dat is nog wel de beste manier om het te ontdekken als die mond wijd open staat en kabaal maakt. Haha

En nu ik hier toch ben ze wil alleen maar op mn schoot staan want dan ziet ze alles beter en flink stevig al,
zitten doet ze ook al goed dus volgende maand zodra de centjes er zijn schaf ik haar zo'n loop ufo aan!

Beetje emo nog steeds haha heerlijk die hormoontjes maar geeft niet ik ben zoooo gezegend! Met 2 pracht kindjes!

Wens iedereen een heerlijke middag nog!

Heel veel liefs
Trotse mama!

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!! En wees er lekker trots op!
    Niets mooiers voor moeders, dan zulke mijlpalen!Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk!
    Uh...onze zoon is al 13 maanden geweest en hij heeft er nog geen 1... ;-(
    Het is maar wachten, wachten en nog eens wachten.
    We kijken bijna elke dag...;-)
    Maar oudste dochter was ook laat...eerste kwam bij haar met 14 maanden dus hij heeft nog eventjes..

    Zeg, leuke blog; spreekt me erg aan; thuisblijfmama, schrijven over je gezin..kindjes...heerlijk!

    Mag ik je gaan volgen?
    En wil je eens bij mij kijken en ook volger worden? Gezellig!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen