zaterdag 28 mei 2011

Onze moeder



Heel soms neem ik de tijd te denken over onze moeder, de moeder die al zoooo lang voor ons zorgt en ons onvoorwaardelijk lief heeft, ook al laten we haar lijden.
Het is tijd dat we stil staan bij die liefde, het is tijd dat we onze moeder liefde geven, liefde die ze al zo lang verdient.

Het is tijd dat we onze moeder het respect geven die ze nodig heeft.
Ik ben onze planeet zo dankbaar, ik ben iedere dag dankbaar voor het leven dat ik mag beleven, voor de kindjes die ervoor kozen bij mij te zijn en voor de mooie lessen die ik hier leren mag.

Voor mij heeft dit heel veel met moederschap te maken en wel te verstaan met onze heilige moeder die van ons houdt..
haar naam is Gaia en ze houdt van jou vergeet dit niet.
Liefs
Famke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen