vrijdag 6 mei 2011

Celeste 5 maanden


OMG sorrie haha ze is die 5 maanden zelfs al voor bij 1 mei was ze precies 5 mnd!!!

Het wordt zo'n grote meid!!! En ze ontwikkeld met de dag en ben zoooooo TROTS op haar!!

Nou zoals jullie misschien al weten was afgelopen maand het kruipen de doorbraak.
Daar is nu ook bij gekomen dat ze toch wel graag bij haar speelgoed wil komen als ze op haar buik ligt dus ze doet echt haar best om naar voren te komen door te schuiven en te trappelen, mooi begin toch!?
En als een echte meid gaan piepen als het r niet lukt.. germ haha maar ja ze moet ergens beginnen ze is een sterke meid.
Kwa luiers zit ze in mt 3 en haar kleren mijn G'd ze groeit als kool ze zit nu in mt 68!
Geen idee hoe zwaar ze precies is maar ze zit zeker op 7000 gr nu.
Nog steeds bv!! en vanaf 6 mnd al weet ik niet precies hoe dus ff om me heen vragen hoe ik dat in combi met bv doe wil ik haar dr eerste fruit geven. En het is bijna tijd want ze zit me t eten al kwijlend uit de mond te kijken haha xD

Ook is ze heerlijk samen met mn zoon die 2 kunnen zo leuk spelen Raf maakt haar aan t lachen en iedere keer als hij de kamer binnen komt moet ze glimlachen!!

Ik voel me geweldig en mn kindjes zijn super en voel me echt gelukkig zoveel liefde mag ik ontvangen van mn kindjes en ik kan ze ook zoveel liefde geven....

3 opmerkingen:

  1. Zo te lezen geniet je echt heerlijk van jouw mooie wondertjes!! Houden zo hoor!!
    Bedankt voor je haaktip!! Moet het vast een keer gaan lukken als ik er voor ga zitten!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je Rapley gaan doen? Want wat ik begrepen heb is dat je de borst als hoofdvoeding blijft aanbieden en na de bv, geef je af en toe wat fruit. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Fijn dat het zo goed gaat! Inderdaad kun je tot ze 1 jaar is borstvoeding als hoofdvoeding blijven zien en is fruit en ander voedsel bijvoeding. Je kunt daarom het beste Celeste eerst lekker bij jou laten drinken en haar daarna het fruit laten proberen. Dan houd je je melkproductie goed in stand en is ze waarschijnlijk ook wat geduldiger en minder snel gefrustreerd dan wanneer je haar met een hongerig buikje een banaan voorschotelt ;-)
    Op www.borstvoeding.com staat heel veel informatie, ook over beginnen met vast voedsel en Rapley.
    Succes met Rapley! Het lijkt me een mooie methode. Wij wilden hem ook voor Theije gebruiken, maar dat werkte niet. Hij heeft pas 4 dagen na zijn eerste verjaardag een hapje brood doorgeslikt en verder moet ik alles door de staafmixer doen, anders pruimt hij het niet.

    BeantwoordenVerwijderen