zondag 17 april 2011

Uitstellen…

Pff t huishouden gaat maar langzaam vandaag,

Ten eerste ook al ben ik vroeg naar bed gegaan ben ik om 7 uur gewekt mn dochtertje gevoed en heb zowel haar als m’n zoontje daarna voor kindernet gezet heerlijk ik op de bank gedoken met een deken om me heen tot 10 uur verder geslapen verder ging niet want werd weer wakker gekrijst nog steeds moe maar madam was blij dat ik wakker was dus ook gelijk weer stil..


Ipv het huishouden doen ga ik op mn gemak achter de pc zitten blog wat msn wat (wat ik veeeel leuker vind) terwijl ik beter weet.. eindelijk achter de pc vandaan moet.

Duw er een was in en zet mn afwas in kokend heet water zodat het tenminste nog 30 minuten te heet is om te doen.. (hoezo uitstellen)

Alvast mn vensterbank leeg gehaald moet echt s aan die ramen beginnen want het zit onder de kattenpootjes maar dat ga ik straks ook doen zal er s een foto van maken van voor en na jullie zijn getuigen!

12.00-Zo en nu ga ik ff heerlijk douchen.

12.30- aan de keuken beginnen

13.30 keuken nog niet helemaal klaar ff pauze

Mijn zwager met aanhang komt dinsdag dus heb ook een goed excuus voor de grote schoonmaak waar ik (foei) nog niet aan begonnen was. Maar ja met lente kriebels moet je buiten zijn en niet jezelf begraven, meestal komen de opruimkriebels wel vanzelf.

14.30 hier beneden ben ik klaar en heb r nu ook wel weer genoeg van was nr. 2 zit er in en vanavond hoef ik alleen maar te koken en was te hangen.

Nu ga ik met Raf eieren schilderen.

Morgen ga ik bezig met de boven verdieping die kan ook een grondige beurt gebruiken.


Zo ziet onze woonkmr er na 1 dag uit echt vreselijk maar hey we leven ;)

Na Voor kijk die katten voetjes haha als t aan de kat lag kocht ik... nee hoor haha maar dan lapte ik iedere week mn ramen. Na
Mn keuken voor (schaam)
Na


1 opmerking: