vrijdag 1 april 2011

Ons Gezin




Stukje van een schilderij dat ik van de week kreeg geloof het of niet dit is een beschermdemon nou dat ie maar geluk brengt in ons huisje =)
Afvallen gaat goed! ben al 5 kg kwijt sinds 11 februari voelt super!!

Ben al mn broek aan t ophijsen want die zakt af =D

Nog 1 kg en ik ga een nieuwe broek kopen.


Celeste heeft vanmorgen geprobeerd naar haar buik te draaien dat lukt r bijna ze kan al naar haar zij en draaien vanaf haar buik naar rug gaat probleemloos nu!

Ipv lief en zacht brabbelen klinkt ze als een voetbalsupporter die een aanmoedingingslied aan het zingen is haha en altijd als ik in een gesprek zit moet ze de aandacht haha


Raf doet het ook prima heeft nog geen traan gelaten om de poes hij zegt gewoon dat ie stokjes gaat zoeken voor Garfield want die komt terug als hondje... euhm ok reïncarnatie ik geloof erin dus ik vind het best alleen komen er hier geen huisdieren meer in al staan er 10 hondjes voor de deur haha


Wat doet mn man ja vertel er nooit veel over want heeft ie ook liever niet ik noem zn naam ook niet, ik zal m in mn blogs bij zn initiaal noemen (S.)

Maar goed S. is een taxichauffeur en rijdt regiotaxiritten voor ouderen en gehandicapten ik krijg de mafste verhalen te horen van hem over de krenten die maar 2 cnt fooi geven of over de mensen die 2 eurofooi geven waarvoor hij dan ook alles gaat doen jaja een taxichauffeur kun je maar beter te vriend houden want ze kunne gekken fratsen uithalen als hen iets niet zint.

Gisteren is ie 15 min kwijt geweest wegens een grote rot controle best wel rot want hij was overal te laat gelukkig was alles goed en heeft ie G'dzijdank geen boetes want die kunnen we nu niet gebruiken (wie wel..)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten