zaterdag 9 april 2011

Kinder-momentjes

Mijn brein blubbert nog steeds (hormonen!) van week kon m’n zoon zich niet inhouden en somt zo een moederdag versje op dat ie op school geleerd heeft, ik zat daar vol trots te luisteren en ja hoor kon het weer s niet droog houden zoooooo lief =’) *snik*

Ookheeft ie donderdag op school een demo gegeven hoe je 1 t/m 11 moest schrijven. =D Mijn meisje doet het super ze gaat als een trein rollen, lachen, rechtop gaan zitten, brabbelen en het al helemaal door hebben als ik haar op bedje neerleg dat ze het niet leuk vind ze trekt nu iedere keer al standaard een pruillippie super schattig maar hoe langer ik daar sta om te zeggen “niet huilen…” hoe moeilijker het wordt om weg te lopen. Verwend? Ja een beetje ze zeggen wel eens een baby kun je niet verwennen maar deze loopt zeker 2 maanden voor met haar ontwikkeling. Ik natuurlijk super trots. Maar het gaat wel heel heel heel snel vind ik.

1 opmerking: